Головна Процедура реєстрації прав на нерухомість 2024

Процедура реєстрації прав на нерухомість 2024

Процедура реєстрації прав на нерухомість 2024

Реєстрація нерухомості – це важливий юридичний процес, який необхідно пройти для офіційного підтвердження права власності на нерухоме майно.

 

Ось загальний порядок дій:

  1. Підготовка документів:

    • Правовстановлюючі документи (договір купівлі-продажу, дарування, свідоцтво про спадщину тощо).
    • Паспорт і ідентифікаційний код власника.
    • Довідка про оцінку нерухомості (якщо це вимагається).
    • Технічний паспорт на об'єкт нерухомості.
  2. Звернення до нотаріуса:

    • Нотаріус перевіряє всі документи, укладає договір та посвідчує його.
  3. Подання документів до державного реєстратора:

    • Після нотаріального посвідчення договору, документи подаються до державного реєстратора (або через нотаріуса).
  4. Отримання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно:

    • Після реєстрації власник отримує витяг, який підтверджує право власності.
  5. Сплата державного мита:

    • У процесі реєстрації також необхідно сплатити державне мито.

Процедура може варіюватися в залежності від типу нерухомості та законодавства країни.

Написати повідомлення

Підписатися на новини